Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ leder

Sankt Petri Skole

København, Storkøbenhavn

Indrykket
30-06-2022

Sankt Petri Skole er den dansk-tyske skole i hjertet af København. Vi er en privat grundskole med gymnasieafdeling og vores historie går næsten 450 år tilbage. I løbet af de seneste år er vores elevtal vokset til mere end 630 elever. Vi er en moderne international skole med fokus på pædagogisk og organisatorisk udvikling.

Som den nye administrative leder kommer du til at indgå i vores ledelsesteam. Du får det overordnede administrative ansvar, som bl.a. omfatter ansvar for vores budget, bygninger, løn, sikkerhed, IT samt arbejdsretlige spørgsmål. Vi søger en visionær leder, der deler vores ambition om at være en af landets bedste skoler.

Tyskkundskaber på forhandlingsniveau er en fordel, ambitionen om at opnå dette niveau er et krav.

 

For yderligere information kan du kontakte skoleleder Svenja Kuhfuss på mail: svk@adm.sanktpetriskole.dk.

 

Ansøgningen med relevante bilag samt referencer sendes elektronisk via linket her på siden.

 

Ansøgningsfristen er den 20. august 2022.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Sankt Petri Skole

Adresse 1
Larslejsstræde 5 - 7
1451 København K
Danmark
Praktisk information
Oprettet
30-06-2022
Udløber
20-08-2022
Kviknummer
LJA-83776862
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans, økonomi og regnskab, IT, web og teknologi, Jura, HR og personale, Kontor og administration, Ledelse, Strategi og udvikling
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Sankt Petri Skole

Adresse
Larslejsstræde 5 - 7
1451
København K
Danmark
Praktisk information
Indrykket
30-06-2022
Ansøgningsfrist
20-08-2022
Kviknummer
LJA-83776862
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Finans, økonomi og regnskab, IT, web og teknologi, Jura, HR og personale, Kontor og administration, Ledelse, Strategi og udvikling
Beliggenhed