Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrationschef til Kompetencesekretariatet

Kompetencesekretariatet

København, Storkøbenhavn

Indrykket
12-07-2024

Brænder du for udvikling af en driftsorganisation samt ledelse og godt arbejdsmiljø? Er du ambitiøs, god til samarbejde og har erfaring med administration? Så er jobbet som administrationschef i Kompetencesekretariatet måske noget for dig?

 

Som administrationschef får du ansvaret for Kompetencesekretariatets administrative team, som arbejder med økonomi, personale, IT sikkerhed og drift. Og du skal arbejde tæt sammen med sekretariatschefen om den daglige ledelse af sekretariatet. Vi er et mindre sekretariat, hvor hver dag er forskellig. Fælles for vores opgaver er, at vi arbejder tæt sammen for at nå vores mål, og vi vil gerne invitere dig med på holdet.

 

Om stillingen

Kompetencesekretariatet er de statslige overenskomstparters fælles sekretariat for kompetenceudvikling. Sammen arbejder vi for at rådgive statslige arbejdspladser om kompetenceudvikling og for at medfinansiere statslige medarbejderes kompetenceudvikling. Alle vores tilbud er finansieret af den statslige overenskomst.

 

Som administrationschef skal du understøtte administrationen af alle sekretariatets kerneopgaver i dialog med sekretariatschefen og varetage den daglig ledelse af det administrative team på fem medarbejdere.

 

Dine opgaver vil primært ligge inden for disse hovedområder:

  • Fondsadministration, herunder sikring af fondens it-system i forbindelse med igangværende udbud og udvikling

  • Økonomistyring, herunder budget og regnskabsansvar, som udfoldes i samarbejde med en nyansat budget- og regnskabskoordinator

  • Personaleforhold, herunder politikker og retningslinjer samt en central funktion i Sekretariatets Samarbejdsudvalg

  • Sikring af et godt samspil med Finansministeriet og de statslige overenskomstparter

Vi arbejder udviklingsorienteret og har fortsat fokus på øget digitalisering. Dette med henblik på at styrke og forenkle processer omkring administration af fonden såvel som en øget digitalisering af vores rådgivningsydelser.

 

Om dig

Vi søger en administrationschef, som kan byde ind med kompetencer til at understøtte den fortsatte udvikling af administrationen, og som er i stand til at sikre et veldrevet, smidigt og ubureaukratisk Sekretariat. Vi forventer, at du:

  • Har bred erfaring med økonomi og regnskab, gerne inden for Staten

  • Har politisk tæft og erfaring med at arbejde i et politisk system

  • Har nogle dokumenterede erfaringer med ledelse, gerne forandringsledelse eller er ny leder

  • Er samarbejdsorienteret og står for en tydelig, inddragende, lyttende og anerkendende ledelsesstil

  • Kan agere selvstændigt, proaktivt og samtidig være god til at følge ting til dørs uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Vi tilbyder

En spændende og alsidig hverdag med stor mulighed for selv at præge jobbet. Et godt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer og et kollegialt fællesskab med en uformel tone og god stemning. Et job i en visionær og ambitiøs organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling, og hvor du får gode muligheder for faglig udvikling. Du bliver ansat som chefkonsulent med personaleansvar efter overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikerne

 

Om os

Kompetencesekretariatet rådgiver statens arbejdspladser om kompetenceudvikling og varetager administrationen af Den Statslige Kompetencefond, som åbnede i 2019. I 2024 skal vi blandt andet implementere den nye overenskomst OK24 i tæt dialog med parterne på det statslige arbejdsmarked. Du kan læse mere om os på: https://kompetenceudvikling.dk/kompetencesekretariatet.

 

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning samt CV og relevant dokumentation via dette link senest den 12. august 2024.

Vi forventer at gennemføre 1. samtaler i uge 34 og 2. samtaler ultimo uge 35/primo uge 36. Der indgår testforløb for kandidater, der går videre til anden samtalerunde. Tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. november 2024.

 

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Anne-Kathrine Mandrup akm@kompetenceudvikling.dk (mobil 61827010).

 

Ansøgningsfrist

12-08-2024

 

Hjemmeside

www.kompetenceudvikling.dk

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Kompetencesekretariatet

Adresse 1
Kristen Bernikows Gade 4, 4. sal
1105 København K
Danmark
Adresse 2
Kristen Bernikows Gade 4, 2. sal
1105 København K
Danmark
Praktisk information
Oprettet
12-07-2024
Udløber
12-08-2024
Kviknummer
LJA-85589172
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Akademisk arbejde, Finans, økonomi og regnskab, Konsulent og rådgivning, Kontor og administration, Ledelse, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Kompetencesekretariatet

Adresse
Kristen Bernikows Gade 4, 2. sal
1105
København K
Danmark
Praktisk information
Indrykket
12-07-2024
Ansøgningsfrist
12-08-2024
Kviknummer
LJA-85589172
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Akademisk arbejde, Finans, økonomi og regnskab, Konsulent og rådgivning, Kontor og administration, Ledelse, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Beliggenhed