Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

2 Studentermedhjælpere til Student Affairs and Programmes

IT-Universitetet i København

København, Storkøbenhavn

Indrykket
06-07-2020
IT-Universitetet i København søger to engagerede studentermedhjælpere til Student Affairs and Programmes.

Stillingerne er placeret i universitetets studieadministration, Student Affairs and Programmes, som er ansvarlig for al administration relateret til IT-Universitetets uddannelser. Arbejdstiden er 10 timer om ugen i gennemsnit for begge stillinger.

Arbejdet vil indebære diverse administrative opgaver og have berøringsflade med studieadministrative systemer, opdatering af web mv. Der vil være et tæt samarbejde med mange af afdelingens teams.


Primære arbejdsopgaver i den ene studentermedhjælperstillinger

  • Registrere ph.d.-kurser og efterfølgende udarbejde diplomer
  • Annoncere ph.d.-forsvar
  • Håndtere processen ifm. print af ph.d.-afhandlinger
  • Medvirken til løsning af andre administrative opgaver i afdelingen
  • Opdatering af hjemmesider efter behov.
Primære arbejdsopgaver i den anden studentermedhjælperstilling:

  • At assistere afdelingens sagsbehandlere ifm. indtastning af data i regneark og databaser
  • Administration af universitetets rejsepulje
  • Medvirken til løsning af andre administrative opgaver i afdelingen, fx merit og eksamen
  • Opdatering af hjemmesider efter behov.
Vi kan tilbyde:

  • En dynamisk arbejdsplads
  • Stor indflydelse på tilrettelæggelsen af arbejdet
  • Engagerede kollegaer
  • Et kursus i GDPR og erfaring med at arbejde efter persondataforordningen
  • Erfaring med webredigering og kommunikation
  • Erfaring med flere administrative systemer
  • Konkrete færdigheder inden for databehandling, journalisering og studieadministration.
Vi forventer, at du:

  • Har ordenssans
  • Er indstillet på afvekslende arbejdsopgaver og kan holde mange bolde i luften på en gang
  • Er dygtig til formidling på skrift, i tale og via internettet på dansk såvel som på engelsk
  • Er engageret og ansvarlig i dit arbejde
  • Er god til at samarbejde og samtidig kan løse opgaver selvstændigt og struktureret
  • Er mødestabil
  • Evt. har erfaring med redigering/opdatering af web
  • Har forståelse for tal, data og systemer. Du må gerne have erfaring med at arbejde i excel.
Herudover skal du som alle andre ansatte bestræbe dig på at efterleve IT-Universitetets tre kerneværdier: imødekommende, ansvarlig og toneangivende.

Ansættelse og aflønning
Aflønning og øvrige ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK.

Stillingerne ønskes besat senest den 7. september 2020.


Yderligere information
Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingerne kan fra d. 3. august rettes til områdeleder, Stine Due Hansen (72185161, stdu@itu.dk) eller Ea Feldfos (72185293, eafe@itu.dk).

Ansøgningsprocedure
Du kan kun søge stillingen igennem vores e-rekrutteringssystem. Søg ved at trykke på knappen "Søg stillingen" nederst i stillingsannoncen på vores hjemmeside: http://www.itu.dk/stillinger.

Ansøgningsfristen er den 17. august 2020 kl. 12:00.

Samtaler forventes afholdt i uge 35.

IT-Universitetet ønsker at afspejle et internationalt miljø og ser mangfoldighed som en ressource. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

IT-Universitetet i København

Adresse 1
Rued Langgaards Vej 7
2300 København S
Danmark
Tlf
72185110
Adresse 2
2300 København S
Danmark
Kontaktperson
Tlf: 
72185275
Praktisk information
Oprettet
06-07-2020
Udløber
17-08-2020
Kviknummer
LJA-80603133
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Kontor og administration
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

IT-Universitetet i København

Adresse
Rued Langgaards Vej 7
2300
København S
Danmark
Tlf: 72185110
Praktisk information
Indrykket
06-07-2020
Ansøgningsfrist
17-08-2020
Kviknummer
LJA-80603133
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Kontor og administration
Beliggenhed